Stylizacje na wiosnę 2020 – najmodniejsze połączenia tego sezonu

Już czas, by przyszykować wiosenny look. Jakie zestawy okażą się najmodniejsze w tym sezonie? Poznaj połączenia ubrań, które idealnie trafią w obowiązujące trendy.

Zestawy z bermudami


Bermudy weszły do świata mody dzięki Amerykanom i Brytyjczykom. Poszerzone szorty do kolan są jednym z najgorętszych trendów zbliżającego się sezonu. Idealnie sprawdzą się w wiosennych zestawach. Lekkie i przewiewne, idealnie nadają się na cieplejsze dni. Idealnie komponują się z marynarkami, koszulami i kamizelkami.

Stylizacje a la lata 70.


Tegoroczne trendy wracają do dekady hippisów, disco i punków. Wiosenne stylizacje powinny więc być pełne wzorzystych ubrań, szerokich spodni, dzwonów, kwiecistych sukienek maxi, skórzanych kurtek i wielkich kołnierzy. W zestawach na ten sezon wraca się do natury i inspiruje się bohemą. Ubiory powinny być nonszalanckie i nawiązywać do estetyki vintage. Warto więc stawiać na kolorowe wzory i zwiewne materiały. Idealny look uzupełnią kapelusze i dodatki z frędzlami. Jak co roku, z mody nie wychodzą również spódniczki, które możesz zestawiać z wieloma rzeczami ze swojej obecnej szafy. Modne spódnice damskie na wiosnę znajdziesz na stronie https://infinityfashion.pl/spodnice .

Total look i monolook


Total look to komplet utrzymany w tej samej stylistyce, a monolook – stylizacja w tym samym odcieniu. W ten trend znakomicie wpisują się garnitury o różnej długości. Można stawiać na intensywne kolory lub typowo wiosenne pastelowe barwy. Najmodniejszy kolor tego sezonu to ciepły baby blue. Można postawić też na biel, brązy i szarości.

Zestawy w kolorach fluorescencyjnych


Wiosną 2020 warto stawiać na ubiory w neonowych barwach. Na wybiegach można było zobaczyć jaskrawe pomarańczowe i limonkowe odcienie. Stylizacje we fluorescencyjnych kolorach powinny być minimalistyczne i nowoczesne. Dobrze stawiać na proste kroje i ubrania oversize. Wiosną warto zestawiać neonowe barwy z bielą. Znakomicie równoważy ona stylizacje w intensywnych kolorach. Świetnym pomysłem okaże się też total look we fluorescencyjnym kolorze.

Komplety z kamizelkami


Tego roku na wiosnę stylizacje z typowo męskimi elementami garderoby będą strzałem w dziesiątkę. Niezwykle modne są spodnie w kant, garnitury i kamizelki. Warto więc zainwestować w ubiory w stylu chłopczycy. Aby stworzyć zestaw na luzie, do eleganckiej kamizelki dobrze założyć trampki i koszulę. Do pracy można ubrać kamizelkę w połączeniu z gustownymi spodniami.

Stylizacje z tropikalnymi wzorami


Wiosną warto nosić nie tylko klasyczne i romantyczne ubrania w kwiaty. W tym sezonie czerpiemy inspirację z całej dżungli. Stylizacje w rajskie, tropikalne wzory są teraz zdecydowanie na topie. Dodają szafie koloru i zapowiadają lato. Wesołe i stylowe, znakomicie poprawiają humor. Idealnie nadają się zarówno na plażę, jak i do miejskich ubiorów czy kompletów na wieczorne wyjście.

To już wszystkie najmodniejsze zestawy sezonu wiosna 2020. Warto pamiętać o obowiązujących trendach, kompletując garderobę po zimie. W cieplejszej porze roku stawiamy na roślinne wzory, mocne kolory i niestandardowe sposoby na noszenie typowo męskich elementów garderoby. Wiosna to zdecydowanie czas na zabawę modą. Warto zatem odwiedzić ulubiony sklep i kupić stylowe ubrania idealne na słoneczne dni.

thebestasthmaremedies.com

Jak jeść więcej warzyw zielonych – porady i przepisy

Każdy z nas wie, że warzywa trzeba jeść. O ile nie ma problemu z pomidorami, marchewką czy kalafiorem, o tyle przedstawiciele zielonej części warzyw, nie należą do tych ulubionych. W zdrowym żywieniu jest taka zasada, że trzeba jeść tęczę. Oznacza to, że aby cieszyć się dobrym zdrowiem, trzeba spożywać różnorodne produkty, ponieważ dzięki temu dostarczamy organizmowi maksymalnej ilości witamin i minerałów. A skoro w tęczy, kolor zielony również ma swoje miejsce, warto, aby zielone warzywa miały je również na naszych talerzach. Dziś przed Wami porady i przepisy, pomoże włączyć je do naszego jadłospisu bez problemu.

Porady jak jeść więcej zielonych warzyw

Również brokuły czy cukinia. Smaży się je lub gotuje, aby były miękkie i smaczniejsze. Gdy już kupicie brukselkę czy jarmuż, będziecie zmuszeni do skorzystania z nich, bo inaczej się zmarnują. Człowiek pod presją jest dużo bardziej kreatywny. Zawsze można też skorzystać z internetu, gdzie pomysłów na zrobienie czegoś ciekawego z dostępnych w domu składników są setki. Aby ułatwić sobie wdrożenie do diety tej grupy warzyw, warto zrobić raz w miesiącu większe zakupy i pokroić i poporcjować warzywa, jak mięso, opisać i włożyć do zamrażarki. Stworzysz sobie komfortowe warunki, bo podczas gotowania następnej zupy, wystarczysz, że wsypiesz zawartość pudełka z mieszanką warzyw.

Jeśli czegoś nie lubimy, zazwyczaj tego nie kupujemy. A gdy czegoś nie stosujemy, nie wiemy jak tego używać. A co jeśli zielone warzywa nie potrzebują, żadnych specjalnych dodatków? Jedyne co musisz zrobić to umyć sałatę i położyć ją na talerzu. Większość z tej grupy warzyw nie musi być nawet gotowana.

Zielenina to nie tylko sałata i brokuły. Zaopatrz się w świeże zioła i przyprawy. Hoduj je w doniczkach. Wzbogacisz smak swoich potraw i dodasz im wielu wartości odżywczych, przez cały rok. Takie doładowanie energetyczne zimą jest na wagę złota.

Przepisy z wykorzystaniem zielonych warzyw

Zielone smoothie

Składniki:

– garść jarmużu

– garść szpinaku

– mały banan

– słodkie jabłko

– sok z połowy cytryny

– dwie łodyżki świeżej mięty

– łyżeczka nasion chia/ miarka odżywki białkowej naturalnej

– ¾ szklanki wody

Wszystko razem zmiksować na gładkie smoothie, jeśli byłoby za gęste – dodać wody.

Makaron z bazyliowym pesto i zielonymi warzywami

Składniki:

– słoiczek gotowego pesto lub zmiksowane dwa ząbki czosnku, szalotka, sól, pieprz oraz pęczek bazylii i kilka łyżek oliwy z oliwek

– garść szpinaku

– garść roszponki lub rukoli

– zielona papryka

– ulubiony ser (doskonale pasuje cheddar lub zielony pleśniowy)

– pół cukinii

– dwa pomidory malinowe lub pęczek koktajlowych

– ulubiony makaron

Przygotowanie

Makaron ugotuj według instrukcji na opakowaniu. Przepłucz zimną wodą, aby ostygł. Przełóż do dużej miski. Jeśli masz gotowe pesto, przelej je do makaronu, a jeśli nie – zmiksuj składniki na pesto i wtedy dodaj do makaronu. Wszystko razem dobrze wymieszaj. Pokrój cukinie, paprykę oraz pomidory w kostkę i dodaj do makaronu z pesto. Wymieszaj. Dodaj szpinak i wybraną sałatę. Delikatnie przemieszaj. Przełóż na talerz, posyp startym lub rozkruszonym serem.

http://healthylongeyelashes.com

Robótki na drutach dla dzieci – jak zacząć

Kiedy dzierganie dla siebie i znajomych nie przynosi już tyle frajdy, dziewiarki biorą się za wytwory dla swoich pociech – ubranka, zabawki, czapki czy koce – wszystko to z łatwością można zrobić na drutach. Widziałaś coś takiego u znajomej i chciałabyś swojemu dziecku własnoręcznie stworzyć niebanalne i oryginalne rzeczy? Podpowiadamy, jak zacząć.

Sklep z włóczkami – zaopatrz się w najpotrzebniejsze akcesoria

Jeśli jesteś kreatywna, a bardziej niż marka, liczy się dla ciebie dobra jakość i oryginalność, to robótki ręczne są właśnie dla Ciebie! Nie ma na co czekać, od razu wybierz się do pasmanterii lub sklepu internetowego z włóczkami, takiego jak na przykład: https://zamotane.pl i kup najpotrzebniejsze akcesoria oraz tanie włóczki. Dobór drutów i ich rozmiaru wpływa na efekt końcowy naszych robótek, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się w kilka par – jedne cienkie, a drugie grubsze.

Na początek sprawdzą się te plastikowe, ponieważ są lekkie, a praca nimi będzie nieco łatwiejsza i bardziej przyjemna, ale z czasem dobrze jest sprawdzić też inne rodzaje, by wybrać narzędzie, które najlepiej sprawdzi się w naszych dłoniach.

Włóczki do robótek dla dzieci

Koncentrując się na wyrobach dla dzieci, musimy pamiętać o dobrych jakościowo materiałach, które nie uczulą naszych pociech i nie będą ich „drapać”. Do najczęściej wybieranych włókien należą akryl, poliamid i mikrofibra, głównie ze względu na to, że będą ciepłe zarówno latem, jak i zimą, i są miłe w dotyku. Producenci włóczek zadbali o linie przeznaczone właśnie wyrobom dla dzieci.

Alize stworzyło m.in.: Cotton Baby Soft, Baby Flower i Happy Baby, La Passion – model Daisy, Opus Natura – Bambino czy Mimoza Baby. Ciekawym rozwiązaniem będzie włóczka Puffy, z której można stworzyć cudowne dodatki, koce, zabawki, a także pozwolić bawić się nią dzieciom. Zrobiona jest z bardzo delikatnej mikrofibry, a gruba nić układa się w pętelki. Dzięki temu nie potrzebujesz drutów, by ręcznie udziergać swojemu dziecku mięciutki kocyk.

Robótki na drutach – skąd czerpać inspiracje?

Jeśli nie masz żadnego doświadczenia w doborze włóczek, dobrym rozwiązaniem będzie zestaw kreatywny, w którym znajdziesz odpowiednią do danego wyrobu włóczkę oraz instrukcję wykonania. Inspiracji najlepiej szukać w internecie: na blogach dziewiarskich, forach, grupach i fanpage’ach w mediach społecznościowych; ale też tradycyjnie – w gazetkach przeznaczonych robótkom ręcznym.

Przy każdym wzorze umieszczone są informacje na temat tego, jaki typ włóczki sprawdzi się najlepiej oraz jakiej grubości druty i włóczka są potrzebne. Kierując się tymi wytycznymi, projekty na pewno będą udane i nie zawiedziesz efektem ani siebie, ani swojej pociechy.

Robienie na drutach nie jest zajęciem bardzo trudnym, a niesie za sobą wiele zalet, bo oprócz możliwości tworzenia własnych, w pełni oryginalnych wyrobów, pozwala się odstresować i zająć głowę czymś innym niż praca i codzienne obowiązki. Na drutach można stworzyć cudowne projekty, a nasze dzieci na pewno je docenią!

Przepisy na śniadanie, które możesz zabrać ze sobą do pracy

Zdrowe i szybkie śniadanie, które możemy ze sobą spakować, dla niektórych z nas wydaje się trudne, przez co wolimy nie marnować czasu na jego przygotowywanie i zadowolić się kupioną bułką lub innym jeszcze bardziej podejrzanym smakołykiem. Aby zachęcić Was do przygotowywania śniadań, które możemy zjeść w pracy, zestawiliśmy kilka naszych pomysłów, o których możecie przeczytać niżej.

Zdrowe śniadanie – owsianka

Jedno z popularniejszych rozwiązań, które sprawdzi się o każdej porze, czyli owsianka. Możemy ją przygotować wedle własnych upodobań – na ciepło lub na zimno. Jeżeli wolimy tę drugą opcję, to mamy jeszcze bardziej ułatwione zadanie, bo wystarczy w wieczór poprzedzający nasz dzień roboczy, zalać 5 łyżek płatków owsianych mlekiem roślinnym lub krowim i zostawić tak przygotowaną miseczkę na całą noc. Rano możemy do niej dodać nasze ulubione owoce i orzechy i voilàzdrowe i szybkie śniadanie gotowe.

Jeśli wolimy jednak owsiankę na ciepło, to możemy zagotować płatki w garnku, a następnie włożyć je do termosu z ulubionymi dodatkami, który wytrzyma kilka godzin, dzięki czemu zjemy posiłek na ciepło. Warto zaznaczyć, że owies jest źródłem witaminy E, która zapobiega procesom starzenia oraz witaminy B, która wspomaga funkcjonowanie naszego mózgu.

Omlet

Tę propozycję warto przygotować sobie dzień wcześniej, ponieważ rano mogłaby zająć za dużo czasu. Jednak omlet zrobiony z dwóch jaj usmażony na łyżeczkę oleju kokosowego lub masła klarowanego będzie strzałem w dziesiątkę i dostarczy nam wszystkich wartości odżywczych. Jeżeli jesteśmy łasuchami, to wybierzmy opcję na słodko z owocami – 2 jajka (białka oddzielone od żółtek i najpierw ubite), 2 łyżki dowolnej mąki, 20 ml mleka lub łyżka jogurtu naturalnego i coś do posłodzenia – polecamy erytrytol, czyli słodzik, który nie ma żadnej wartości energetycznej.

Taki omlet musimy oczywiście wzbogacić o nasze ulubione owoce. Jeśli zaś słodycze nas nie pociągają, wystarczy nie dodawać słodzika i wybrać, takie słone składniki, które nam najbardziej odpowiadają – pomidory, feta, szynka parmeńska lub inne.

Jeżeli mowa o smażeniu tego pożywnego śniadania, to należy robić to na średnim ogniu, aby omlet się nie spalił. Po około 5 minutach trzeba go przewrócić na drugą stronę i dalej smażyć pod przykrywką. Pamiętajmy, że jajka są najbardziej przyswajalnym dla ludzkiego organizmu źródłem białka, a jednocześnie może pochwalić się nisko kalorycznością.

Chia seeds z owocami

Kolejną szybką propozycją jest zdrowy deser chia, który również przygotowujemy dzień wcześniej – rano wystarczy zabrać go ze sobą do pracy. Dzień wcześniej do naszego ulubionego pojemniczka wrzucamy 2-3 łyżki szałwii hiszpańskiej i zalewamy 200 ml mleka roślinnego i zostawiamy na całą noc.

Rano taką przekąskę możemy wzbogacić o ulubione owoce. Nasiona chia są niezwykłym źródłem kwasów omega-3, lepszym nawet od łososia, dodatkowo posiadają wysoką zawartość błonnika, co sprzyja naszemu trawieniu.

Kasza jaglana z warzywami

Pomysłem na słone, pożywne śniadanie jest kasza jaglana z pieczonymi warzywami, którą jeżeli chcemy zaoszczędzić czas, to też przygotowujemy dzień wcześniej. Kaszę jaglaną w woreczkach można przygotować już w 10 minut, natomiast smażone warzywa zajmą nam około 15 min, wszystko możemy robić w jednym czasie. Na patelni wystarczy rozgrzać oliwę, wrzuć pokrojoną połówkę cebuli, smażyć aż nabierze złocisty kolor, a następnie dorzucać wybrane warzywa – świetnie sprawdzi się papryka i cukinia pokrojone w słupki, dobrze do takiej mieszanki dodać kilka pieczarek i młode liście szpinaku.

Chwilę smażyć na dużym ogniu, a następnie zmniejszyć go i przykryć pokrywką, aby warzywa odpowiednio zmiękły. Jeżeli mowa o przyprawach, to wystarczy sól i pieprz – do smaku. Kasza jaglana jest jedną z najzdrowszych na świecie, ma bardzo dużą zawartość białka oraz witamin z grupy B, a dodatkowo nie zawiera glutenu, dlatego jest odpowiedna dla osób chorujących na celiakie.

Zdrowe śniadanie nie musi być trudne ani czasochłonne, jeżeli rano zawsze się spieszymy, warto przygotować je dzień wcześniej. Wyżej wymienione propozycje nie zajmują więcej niż 15 minut, a dzięki nim dostarczymy sobie ważnych składników odżywczych w trakcie ciężkiego dnia w pracy.

Sukienki wyszczuplające, które pomogą Ci optycznie wysmuklić sylwetkę

Styczeń to dobry moment na postanowienia noworoczne, jednak jeżeli nie chcemy się katować głodówkami i w magiczny sposób stracić wizualnie kilka kilogramów, to możemy skupić się na umiejętności wybierania sukienek, które wyszczuplają. W tym artykule dowiecie się, w jaki sposób sprytnie kupować sukienki o krojach, które będą dla Was najkorzystniejsze.

Jakie kroje sukienek wyszczuplają? Sukienki maskujące brzuch

Jednym ze sposobów na odjęcie sobie kilogramów jest wybór sukienki z baskinką, która z powodzeniem tuszuje mankamenty naszego brzucha, czy tak zwanych boczków. Jeżeli to właśnie brzuch jest naszą słabszą stroną, to świetnie również sprawdzi się sukienka z marszczeniami. Innym sposobem na wyszczuplenie sylwetki jest wybór sukienki, która jest odcinana pod biustem, nadaje jej to kształt litery A. Dzięki temu, że sukienka nie będzie zbyt mocno dopasowana, będziemy mogły czuć się swobodnie i wyglądać wyjątkowo kobieco.

Sukienka wyszczuplająca – mini, midi czy maxi?

Wybór długości sukienki wyszczuplającej zależy oczywiście od naszej sylwetki, jeżeli mamy zgrabne nogi, nie bójmy się ich pokazać i wybierzmy sukienkę mini. Jeśli jednak nie możemy pochwalić się szczupłymi nogami, wybierzmy raczej sukienkę o dłuższym kroju – midi lub maxi. Możemy ją wzbogacić ciekawymi dodatkami, przykładowo paskiem, który sprawi, że nasza talia stanie się bardziej zarysowana, co z kolei przyczyni się do optycznego wysmuklenia całej naszej sylwetki.

Dodatki wyszczuplające sylwetkę

Skoro mowa o paskach, które są jednym z popularniejszych sposobów pozwalających nam na odjęcie sobie wizualnie kilku kilogramów, to warto wspomnieć również o innych pomocnych akcesoriach. Warto zainwestować w bieliznę wyszczuplającą, która skutecznie pomaga w tuszowaniu mankamentów naszej figury.

Jeżeli zaś marzy nam się dopasowana sukienka i chcemy podnieść nasze pośladki, to świetnym sposobem będzie kupno rajstop typu push up.  Kolejnym zabiegiem, który sprawi, że cała nasza stylizacja będzie nas optycznie wysmuklać, jest zarzucenie długiej apaszki bądź szalika na nasze ramiona.

Sukienka czarna czy z czarnymi elementami?

Powszechnie wiadomo, że czarny wyszczupla, jednak w momencie, gdy ubierzemy się całe na czarno, cała nasza stylizacja może okazać się nudna. Świetnym sposobem na wyszczuplenie sylwetki jest zastosowanie czarnego koloru w najbardziej problematycznych częściach naszej sylwetki, przykładowo po bokach. Taki typ sukienki nazywa się profesjonalnie miracle dress, którą wypromowała i po raz pierwszy zaprojektowała Stella McCartney.

Wybór dekoltu

Jeżeli posiadamy duży biust, to może on okazać się problematyczny i powiększać optycznie naszą sylwetkę. Złudne okazuje się myślenie, że zabudowany dekolt, czy nawet golf będzie ukrywał naszą dużą górną część sylwetki. Najlepszym sposobem na zmniejszenie biustu będzie wybór niezbyt głębokiego dekoltu w serek. Świetnie również sprawdzą się sukienki kopertowe. Alternatywą są również sukienki z elementami przezroczystymi, które dodatkowo nadają naszej całej stylizacji finezji i romantyzmu.

Wybór sukienki, która wyszczupli naszą sylwetkę, nie jest prostym zadaniem. Mamy nadzieję, że dzięki naszym wskazówkom uda Wam się wybrać taki model, w którym będziecie czuły się kobieco, a jednocześnie swobodnie.